CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, December 30, 2010

sOrRy...

hummm..mood agak gloomy2  seket..ikot musim skang..musim tengkujuh an..humm,,tak bape na ade lighting sangat..malam nih malam jumaat an...sedekahkan AL-FATIHAH kat family kite yang da pergi menghadap ILLAHI dan junjungan kite NABI MUHAMMAD S.A.W....bukan na mintak simpati pown..tapi nih blog AKU an,,suke aty laa na post mende an...tetiber aku cm sedey je mlm nih..aku bersyukur sangat de family yang sempurna..amat2 sempurna...bagi aku laa..sempurna kasih sayang even aku ta le kaye cm korang yang kaye..sederhana laaa...HAPPY FAMILY...TAPIIIII...tuh dulu laa...sejak tahun lepas aku rase cam dull sangat2...tapi still bersyukur laa...last year ak SPM...tetiber na nagess,,,waaaa..cmnie..aku rase aku dapat dugaan yang agak berat laa bagi aku....ayah aku tetiber sakit..sakit strok...depan mate aku ayah aku sakit...time tuh dia baru amek ak dr kls tambahan...nak exam an..balik2..sampai aje rumah..ayah aku da lain...siyes lain..then..tup2..ayah aku kena strok..sedey weyhhh...tape laaaa..dugaan(padahal sedeh)..seminggu ayah aku kat hospital,just skali je aku dpt g...tuh pown coz ayah aku na jumpe...dok hostel beb,,,kena laaa ikut rules...dalam mase seminggu tuh..aku dapat brite...brite sedey gak...pukul 6 pagi..time tuh aku tdow ag at katil..aku nakal gak coz bawak nset g skola@hostel...ttbe je cam tergerak na bgn awal coz selalu bgn 630am :)
tgk at fon berlambak misscall dr family...then busu aku call..."adik..baru bangun ke"??yup..nape kol pagi2??"adik..taw tak mak da tade"..WHAT?????????"umm..mak salmah tade..mak da meninggal"...terdiam aku..then kawan2 aku yg nga tdow pown terbgn...doang soh aku g mndi...tengah mandi..mia soh cepat coz adk aku dah tgu...g balik...sampai umah...aku dapat tgk badan mak yang da tade pape..tgl jasad je...sedeh meyhhh...ayah n ibu aku at hospital..tak sampai lg..kol9 br doang sampai coz na uruskan ayah aku tok kua hspital jap....mmg gile sedey time tuh...opsss...mak aku tuh nenek aku...aku mmg rapat..dats why pgl mak...then...bile dpt result spm..mmg heppy sgt coz dapat pe yang aku target...tapi..ta gune gak..mak aku ta dapat tengok aku berjaya..hummmm...da takdir..trime jelaa an,,,thanks at family aku yang bagi dorongan,semangat kat aku...thanks gak kat kawan2 aku...erin,mea,aten,dibah,yana,wana,farah,pka n dyana..thanks korang...ta lupe at family aku kat nilai,,dena,niesah,dudi,hariz...janji ta sedey ag,,tapi..law tersedeyh..sorry.. :)

0 comments:

Post a Comment