CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, June 7, 2011

First day as second year student at iium

Okeyh..first of all .. welcome back to Nilai... actually kena register kat Mahallah Office 5/6/2011 but aku malas gila nak balik so kawan baik a.k.a yang tershayang register kan and aku sampai nilai 6/6/2011..
7/6/2011 p laaa setelkan sume2 sal recheck EPT yang macam best padahal cam haram !
disebabkan benda alah tuh aku terpaksa memaksakan diri change section yang sedia elok aku pilih sebab takde hari jumaat...then bila dah kne change group, kena laaa p add n drop those subjects but section tuh closed ! penat ! kena register manual ko..MANUAL !! entah hape-hape..sampai sekarang schedule aku takde lagi...camne nak p kelas???humphhh...sape cakap masuk uia best???best mmg best TAPI !
junior??entah..aku tak hamek taw pon..bilik ak takdak junior...best of luck laaa korang hidup kat nilai..
ADIOS  :D

1 comments:

amalia nabilla

Salam. sis, macam mana nak check ept ek? discuss ngn lecturer dulu eh? n nak tanya jugak ni, da risk x check ept?

Post a Comment