CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Thursday, June 9, 2011

Help Me About IPG

Hidup nih penuh dengan dugaan kan...as a muslim we should remember that ALLAH tak akan uji hamba-NYA if hamba DIA tak mampu nak galas ujian tue kan..but aku tak tahu laa nak cakap macam mana..sape cakap life kat IIUM nih senang?memang laa takde benda yang senang dalam hidup..tapi aku memang tak boleh blah laaa..as student bachelor of english at IIUM memang sangat best..best sangat because core courses dia sangat menarik...ada drama,poetry,linguistics and bagai-bagai laaa..and benda alah tue bagi aku senang laa jugak..but yang menspoilkan bebudak BEN yang tak berape nak BEN macam aku nih is EPT..English Placement Test..for BEN student kitorang kena pass with band 6.5 overall but too hard laa bagi aku..benda nih yang buat aku lame kat CFS nih..niat kat hati nak apply balik maktab but taktaw how..hope aku still sempat apply maktab..dear friends kat luar tuh..if taw pape information sal maktab,please let me know..aku berharap sesangat..and hope nama aku tak di blacklist sebab tak pegi interview dulu..jauh beb..kat perak nuh :(

0 comments:

Post a Comment